sobota, 18 lutego 2017

Szydełkowe pisanki i porządkowanie bieliźniarki

Witajcie serdecznie!

Normalnie nie mogę oderwać się od szydełka!
Jajka są bardzo wdzięcznym przerywnikiem między rożnymi obowiązkami, a do tego jak odprężają!!!!

Dzisiaj pierwsza partia - już dotarła do nowej właścicielki.


Jajka sporej wielkości - wzór TUTAJ - jestem nim zachwycona, bo jest bardzo prosty i efektowny.



Natchnęło mnie na porządki w bieliźniarce.
Hmm... bieliźniarka... używacie jeszcze tego słowa??
W każdym razie u mnie to część szafy, w której trzymam bieliznę pościelową, obrusy, ozdobne poszewki na poduszki.

Dogrzebałam się do pościeli, którą kupiłam kilka lat temu nie sprawdzając rozmiaru.
Okazało się, ze jest za krótka, poduszki w ogóle nie pasują.
Wynalazłam w zapasach materiał w paski, pasujący kolorystycznie i powiększyłam.
Miałam obawy, bo kwiatki i paski jakoś do mnie nie przemawiały, ale  wyszło całkiem dobrze i przynajmniej nadaje się do użytku.



Z poszewkami na poduszki było sporo zabawy, ale jakoś udało się dopasować kawałki materiału.


Pozdrawiam cieplutko i zapraszam niezdecydowanych do zabawy. 
Szczegóły TUTAJ

Kasia

17 komentarzy:

  1. piękne pisanki, szkoda że ja nie mam po drodze do szydełka, no ale nie wszystko muszę umieć, przeróbki ja też czasem robię

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie szydełko to czarna magia :) Ale dzięki za pomysł z pościelą :) Kupiłam ikeowską i poszwa jest za wąska ,teraz wiem co zrobić :) pozdrówka Lidka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisanki wyglądają naprawdę ślicznie :) Fajnie sobie poradziłaś z tą pościelą - dla mnie maszyna do szycia to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulki szydełkowe na jajka Są rewelacyjne. A z pościelą poradziłaś sobie bardzo dobrze, wygląda ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem wielką fanką takich pisanek i to bardzo :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne te jajeczka. Prześliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisaneczki miodzio a pomysł z pościelą super, szkoda było wyrzucić a tak będzie na zmianę do białego domku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu z pościelą poradziłaś super, a wzór na jaja świetny, mam zamiar takie również dziergać- wzór powtórzyć 4 razy? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wzór trzeba powtórzyć 4 razy. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dzięki Kasiu, mam jeszcze pytanie- nic nie zmniejszałaś? bo jajo z cienkiej nitki wyszło mi dość duże, pozdrawiam Dusia

      Usuń
    3. Danusiu, jajko wychodzi całkiem spore nawet z cienkiej nitki. Z kordonka maxi wychodzi nawet olbrzymie. Nie modyfikowałam wzoru. Pozdrawiam Kasia

      Usuń
  9. Pisanki bardzo oryginalne, a pościel rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaja jak zwykle podziwiam :) A pościel wyszła bardzo profesjonalnie i wszystko ładnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaja szydełkowe są wspaniałe. Przejrzałam Twój blog, robisz wspaniałe rzeczy. Na pewno będziesz dla mnie inspiracją. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jajka śliczne jak zawsze;) A pościel wyszła swietnie-piekna, oryginalna i niepowtarzalna. Super;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne jajeczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia