niedziela, 20 listopada 2016

Abażur

Witajcie Kochani! 

Jak tam u Was??? 
Szał przedświątecznych przygotowań już się rozpoczął???
U mnie szału nie ma i na pewno nie będzie.

W ramach popołudniowego relaksu dłubię cosik na szydełku.
Aby nie wyjść z wprawy (a raczej nie zapomnieć) zrobiłam abażur.
Jego średnica wynosi ok. 45 cm, ale wizualnie wygląda na dużo większy.
Kolor - jasny beżowy (ciut ciemniejszy niż na zdjęciach).
Nici - kordonek maxi 565 m - trzy wieczory dziergania, dwie doby utrwalania i jest gotowy do powieszenia.

Nieskromnie dodam, że z każdym kolejnym egzemplarzem dochodzę do perfekcji.
Dokładnie wiem jak nadać idealny kształt, co zrobić aby nic głupiego podczas utrwalania się nie wydarzyło, a przede wszystkim - jak nie upierniczyć całej łazienki i pokoju.

 22.11.16 - EDYCJA WPISU:
Jeżeli jesteście zainteresowani posiadaniem takiej lampy, chętnie wezmę udział w prywatnej wymianie. Interesują mnie przedmioty decu, bizuteria sutasz lub frywolitkowa, dekoracje w stylu shabby chic.






I odwieczne pytanie - co ja mam z nim zrobić???
Spróbuje "wcisnąć" swojej mamie... (ale są marne szanse), więc myślę nad planem B.

pozdrawiam
Kasia

19 komentarzy:

  1. Kasiu Twoje abażury ,bombki są po prostu cudne,perfekcyjne,takie równiutkie i śliczniutkie,że bardziej chyba się już nie da.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  2. Meeeega precyzja, jestem pod wrażeniem! Dla takich efektów można uwalić utrwalaczem pół domu. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, prześliczne - abażury i bombki, z przyjemnością zaglądam na Twojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, niesamowicie starannie wykonana bombeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny jest ale fakt nie do każdego wnętrza będzie pasował.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny abażur. Kawał dobrej roboty. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasińko Kochana ! Po raz kolejny zachwyciłaś mnie swoja pracą !! Rajciuuuuu , przepiękny jest ten abażur ! :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny abażur! Nie miałam pojęcia, że na szydełku można robić takie cuda! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Część, jestes moja para w wymiance u Rączki, podaj mi na maila daria.krys@onet.pl adres oraz inf w jakich kolorach masz święta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Abażur po prostu zjawiskowy!!! Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Abażur super. Czy jest szansa że pojawi się schemat??

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał rewelacyjny abażur :):_)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Kasieńko! Właśnie robię taki abażur w kolorze popielatym i jestem już blisko środka tylko nie wiem dodawać oczka jak jest we wzorku czy nie. Jaka jest średnica Twojego abażura.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj, wszystkie poprawki w oryginalnym wzorze opisałam tutaj: http://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com/2015/03/osmy-cud-swiata-czyliszydekowy-abazur.html

      pozdrawiam

      Usuń
    2. Średnica gotowego abażura nie możne przekraczać 50 cm, bo w przeciwnym razie balon się zniekształca i wychodzi jajo.

      Usuń
  14. Witaj Kasiu. Twoje abażury powalają na kolana. Prawdziwe cuda. Mam masę rzeczy przydatnych do decu jeśli jesteś zainteresowana pisz na angelsheart1278@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bonjour
    Je suis francaise et j'aimerai savoir si il y a les explications pour faire cet abat jour
    Nous sommes en confinement a cause du COVID 19 alors prenez soin de vous

    OdpowiedzUsuń
  16. excusez moi mon mail est murielriv@laposte.net

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia