piątek, 22 kwietnia 2016

Niezbędne drobiazgi...

Witajcie serdecznie!!
Zimno jak diabli, ponuro i wietrznie... gdzie ta wiosna!!!!
Ja nadal kombinuję z resztkami tkanin, które pozostały po innych projektach. 
Tym razem uszyłam woreczek do przechowywania "zestawu ratunkowego" do białego domku.
Brakowało mi pudełka  - opakowania na nici, igły i nożyczki. Tak wiec powstał woreczek z transferową grafiką i pomieścił wszystkie przydasie.


 

Drugim - bardzo ważnym dla mnie drobiazgiem - jest tabliczka z napisem.
Oczywiście nie mam nic przeciwko osobom palącym i nie przeszkadza mi towarzystwo "palaczy". Ale w pomieszczeniach, a zwłaszcza w domu który wynajmujemy, nie ma mojej zgody na palenie papierosów.
Przeszkadza mi zapach papierosów we wnętrzach, wiec dla pewności - jako przpominajka - w widocznym została powieszona zawieszka.
Materiał z transferem przykleiłam klejem na gorąco do kuchennej deseczki, wokoło dodałam pasująca koronkę, zaczepiłam łańcuszek i gotowe.



Drobiazgi dołączyły do "dekoracji" na półce ściennej.




pozdrawiam cieplurko 
Kasia

9 komentarzy:

  1. Śliczne drobiazgi, a woreczek szczególnie mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne takie drobiazgi, niby mała rzecz a cieszy . Twój domek nabiera swojego klimatu :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma to, jak dobry pomysł na aranżację wnętrza i świetne wykonanie tego co niezbędne.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze drobiazgi! Cała półeczka wygląda super:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe drobiazgi!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne ,pomyslowe prace !!! :) Super :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tabliczka nie palić rozumiem. Sam kiedyś zaprosiłem gości, zapalili i miałem problem z pozbyciem się zapachu. Dopiero neutralizator pomógł https://neutralizatoryzapachu.pl/blog/brzydkie-zapachy-jak-z-nimi-walczyc/ także nie ma co pozwalać na palenie w domu, zgadzam się.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia