niedziela, 23 listopada 2014

bombka... cała złota!

Witajcie !!!

Listopadowy kolorek u Danutki to złoto! Oczywiście w różnych fajnych kombinacjach kolorystycznych. Ja jednak wybrałam klasykę.


Dzisiaj pokazuję Wam swój debiut szydełkowy - złotą bombkę. Nigdy wcześniej nie robiam przestrzennych prac. Przez dwa tygodnie szykowałam się na formowanie bombeczki, bo czułam że nie bedzie prosto.
I nie było - upierdzieliłam całą siebie i pół łazienki w wikolu  (ale o swoich perypetiach napiszę następnym razem).
Tak więc mam, swoją, wymęczoną, złotą i mało idealną bombkę, a raczej bąbę - bo rozmiary są pokaźne.
Zdjęcia przy użyciu lampy błyskowej:



 Nitka zdecydowanie lepiej wyglada w opakowaniu niż w robótce. Po za tym klej nieco zmatowił blask złota. Zdjęcia bez lampy - tylko w świetle dnia:



Wymyśliłam sobie, że przez środek bąbki przeciągnę złotą wstążkę, jednak efekt był byle jaki, wiec została tylko z kokardką.

Mój stosunek do złota: UWIELBIAM JE!!!! na kimś i u kogoś! Osobiście często noszę złotą biżuterię - lubię duże, wyraziste ozdoby, ale w ubraniach unikam byskotek. Natomiast u koleżanek strasznie mi się podoba.
Jedynym odstępstwem jest bal sylwestrowy, kiedy to zawsze musze się błyszczeć.
W domu mam wiele przedmiotów dekoracyjnych ale w tonacjach starego złota. Uważam, że szalenie pasuje do dużych przestrzeni.

pozdrawiam  sedecznie 
Kasia

46 komentarzy:

  1. Kasiu gratuluje Ci debiutu . No zaskoczyłaś mnie bardzo , Bombka wyszła przepięknie . Nie mam pojęcia jak Wy to robice , że one są takie równiutko okrąbłe , w każdym razie na choince będzie pieknie błyszczeć. Gratuluję z całego serducha i zrób więcej tych bombek bo wychodzą Ci genialnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, tych babeczek machnęłam jeszcze kilka tylko w innym kolorze i w następnym poscie pokażę co wyszło, co do poprawy i opiszę swoje przemyślenia i propozycje.

      Usuń
  2. Jestem pod ogromnym wrażeniem, mam w domu jedną taką szydełkową bombkę. Zrobiłam ją rok temu ale jak przyszło do usztywniania to z bombki wyszedł mi flakowaty owal :) Twoja jest piękna równiutka i wygląda ekstra. Na zdjęciach bez lampy bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna równiutka i bardzo złota, chylę czoła:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna !!! nawet nie wyobrażam sobie jak taką zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały debiut Kasiu - bombka wygląda przeuroczo!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. alę że co- pierwsza taka przestrzenna praca?
    no to gratuluję, bo wyszła świetnie!!
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super :) fajnie Ci wyszla :) a moge zapytac co to za kordonek? poszukuje idealnego zlotego kordonka i wiem, ze jeszcze takiego nie znalazlam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, nie pamietam jak nazywa się ten kordonek, ponieważ po rozpakowaniu wyrzuciam banderolę. Ale przy okazji zajdę do sklepu i sprawdzę. Pozdrawiam.

      Usuń
  8. Przepiękna jest.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombeczka cudna:-):-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takich cudeniek nie robiłam. I nie wiem, czy się skuszę. Twoja bombka jest fantastyczna, a zdjęcie na fioletowym tle - super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna , mówisz parce przestrzenne ,masz mój szacunek ja bym w życiu nie wiedziała jak się za to zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super bomba!
    to sie klejem utwardza?
    myślałam, że na krochmal :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita ta Twoją bombka. Ale się musiałaś napracować. Piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie całby bajer polega na tym, ze pracy naprawde jest niewiele. Babeczką spokojnie mozna wykonać podczas wieczornego seansu filmowego. Wzór jest prosty - nie trzeba kombinować! Kobitki spróbujcie - robi sie zwykłe oczka łańcuszka i zwykłe słupki!

      Usuń
  14. Piękna jest i wcale nie wygląda jak debiut :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. zachwycam się, masz talent, koniecznie rób więcej takich bombeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne złotko wydziergałaś. Mnie odstrasza ich usztywnianie. Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  17. Bombeczka, bombastyczna. Pięknie wyglądają te przerobione oczka szydełkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bombeczka, taka okrąglutka :) Wcale nie widać, że to Twoja pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. napracowalas sie kobietko ,ale efekt bombowy :)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna! Kilka takich na choineczce to byłaby rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! jestem pod wrażeniem :) ja mam problem żeby zrobić w miarę ładny płaski element na szydełku a tutaj takie cudo i to jeszcze tak idealnie okrągłe!

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna bombka, jestem pod wrażeniem wykonania bombki ze "sznurka" i to ze wzorem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bombka wygląda bombowo :) Stanowi śliczną świąteczną ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Złoto w złocie:) No dobrze, ale bombka, bańka, kulka ale bąbka???? hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu bombka wyszła bombastycznie ,oj będzie się błyszczeć na choince.I mówisz debiut,jakoś tego nie widzę ,normalnie jakbyś robiła to od dawna tak pięknie i równo wyszła .Ale skoro to debiut to kłaniam się nisko i mówię,że zdolna jesteś bestyjka .
    Buziaki kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O matko, mówisz że debiut?! Ja nie dałam rady i poddałam się w połowie:( Twoja bombeczka fantastyczna!!!!!!!!!!! Bombkuj dalej;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bombka przepiękna! A jaka równiutka-życzę kolejnych tak udanych debiutów :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna i ślicznie błyszczy, będzie piękną ozdobą świątecznego drzewka :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam w sumie podobną pracę - bomkę taką sznurkową. :) Twoja śliczna, :) Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudna jest :D pasowałaby mi taka na choinkę ;)
    zdjęcia bez flasha są dużo ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow
    misterna i bardzo piękna praca
    aż dech zapiera od oglądania

    OdpowiedzUsuń
  32. Złota bombeczka wyszła Ci ślicznie:))) Jestem w szoku, że to debiut!!! Fantastycznie wyszła i myślałam , że już sporo ich zrobiłaś. Gratuluję - zdolna z Ciebie bestyjka:)
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapewne pięknie będzie się prezentować na choince. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuje za każde słowo...
Pozdrawiam Kasia